Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 20:06 - Козметика Cien-мнение
Автор: neninceto Категория: Хоби   
Прочетен: 1206 Коментари: 0 Гласове:
0



 Като цяло продуктите на тази марка са много приятни за ползване нещата който съм тествала до този момент от тяхната козметика са наистина едно страхотно откритие. Макар че от всички техни продукти единственото ми разочарование е BB крема,които като цяло е покривен и е с универсален адаптивен цвят които се напасва към голяма част от видовете тен на кожата тъй,като го дават подходящ от тен светъл до средно тъмен,а като цялото това е само една от разновидностите му. Моето разочарование обаче е свързано с това че този BB крем след няколко нанасяния незнайно защо започва да пада от кожата когато се опитвате да го нанесете. Интересното при него обаче е в това че когато се нанесе е дълготраен и можете като минимум да останете с него цял работен ден че даже и малко повече като няма да се събере във финните линии. Признавам си обаче не съм пробвала да го нанасям с тампонче или друг вид гъбичка за фон дьо тен а само с четка. Затова обещавам да споделя отново мнение следващия път като пробвам да го нанеса с нещо различно от четка. Другите продукти на марката който съм пробвала са много приятни за ползване и като цяло винаги имам по нещо от тях под ръка. Най-доволна съм от душ геловете от който човек остава много доволен и през целия ден чувството на свежест не  ни напуска. Другите продукти от който съм доволна са : балсама за устни и маските за лице. Балсамът за устни е много лек и приятен не остава тежък мазен филм и може да се ползва за хидратация на устните вечерта преди заспиване. Докато маската за лице с бяло грозде е много хидратираща и изчистваща лицето.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neninceto
Категория: Хоби
Прочетен: 10094
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031