Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2017 22:56 - Ревю за балсам на GLISS
Автор: neninceto Категория: Хоби   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
0



 Балсамът за коса на GLISS е най-добрият балсам който съм ползвала до момента. Той е двуфазен,и преди употреба трябва добре да се разкалти флакона за да може да се смеси балсама. И да започне да действа така както трябва ,немога да кажа какви са му съставките и все пак мога,и си позволявам да твърдя,че върши уникално работата си,а именно да подхранва и разплита. Балсамът изключително лесно разплита ужастната ми коса която е естествено къдрава,и при това на малки масури. Който за жалост през останалото време на деня не могат да се разрешът,тъй като постоянно е оплетена и на възли. Затова мога да я разреша единствено когато се къпя и съм много доволна,защото в съчетание с шампоана които ползвам косата ми става изключително мека и жизнена,но за него и за маската която ползвам ще ви разкажа в следващата статия. Защото комбинацията от този балсам,шампоана който върви в допълнение с още нещо за което ще разкажа следващия път и накрая,но не на последно място маската която ползвам косата ми става уникална. Самоче искам да подчертая че всичко това са продуктите за коса който ползвам под душа,в допълнение с тях ползвам и още няколко когато косата ми е полу суха. Обещавам да ви разкажа за тях в най-скоро време. И смятам това да е цяла поредица с която ще споделя с вас опита си за грижа за коса. Лека вечер на всички и до следващата статия . :)image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neninceto
Категория: Хоби
Прочетен: 10159
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930